I ove školske godine provedena je integrirana terenska nastava iz geografije, povijesti i kemije za učenike drugog razreda. Cilj nastave je bio primijeniti stečena znanja u školi na konkretne situacije u prostoru. Geografski ciljevi su se odnosili na prirodno-geografske i demografske značajke prostora Like, Primorske Hrvatske i Dalmatinske zagore.
U nastavi povijesti napravljen je osvrt na srednjovjekovnu hrvatsku povijest budući da je spomenuti prostor bio jezgra srednjovjekovne hrvatske države. Učenici su u sklopu nastave kemije odradili kemijsku analizu uzoraka vode na Plitvičkim jezerima i Paklenici.

Ciljevi terenske nastave Geokem 2014. su u potpunosti ostvareni. Učenici su dobili vrijedna saznanja o prirodno-geografskim i povijesnim značajkama promatranog prostora. U tu svrhu su ispunjavali dnevnik terenske nastave gdje su primijenili svoje stečene vještine. U samom provođenju su provedena načela zornosti i egzemplarnosti, ali i najvažnije domovinsko načelo kojim je osviještena svijest učenika o Domovinskom ratu, njegovim uzrocima i posljedicama za suvremenu Republiku Hrvatsku.

 

Previous Image
Next Image

info heading

info content